Wielu reżyserów przekonuje, że komedia to najtrudniejszy z filmowych gatunków, bo dużo łatwiej widza doprowadzić do łez, niż szczerze rozbawić. Tego drugiego zadania podjęła się – i to w swoim debiucie – Noël Wells, w dodatku w więcej niż w jednej roli. Wciela się ona w postać dwudziestoparoletniej aktorki komediowej, która bez większego powodzenia próbuje zrobić karierę w Los Angeles. Gdy dzwoni jej były chłopak, przekazując nie najlepsze wiadomości, decyduje się zostawić wszystko i jak najszybciej wrócić do rodzinnego Austin w Teksasie (notabene mekki amerykańskiego kina niezależnego). Okoliczności sprawiły, że wylądowała pod jednym dachem ze wspomnianym mężczyzną oraz jego nową, idealną – a jakże! – dziewczyną. Przyjaźń obu kobietom raczej nie grozi, a zamiast tego zaczyna się pomiędzy nimi dyskretna wojna podjazdowa. Poczucie wyobcowania potęguje u bohaterki świadomość, jak bardzo zmienia się miasto, które przecież dobrze znała. Jedynym ukojeniem wydają się w tej sytuacji nowe znajomości, jakie Emily zawiera z podobnymi do niej outsiderami. Znakiem firmowym debiutu Wells są świetne, pełne dowcipnych puent dialogi, których nie powstydziłoby się wielu jej bardziej znanych kolegów po fachu.
Noël Wells
Noël Wells
Dagmar Weaver-Madsen
Ryan Miller
Noël Wells, Nick Thune, Britt Lower, Daniella Pineda, Andre Hyland
USA